Sağlık Bakanlığı duyurdu: Hantavirüs gemisindeki 3 Türk vatandaşı yurda getiriliyor

Sağlık Bakanlığı duyurdu: Hantavirüs gemisindeki 3 Türk vatandaşı yurda getiriliyor

Sağlık Bakanlığı, uluslararası bir seyahat gemisinde patlak veren hantavirüs salgınında bulunan 3 Türk vatandaşına ilişkin önemli bir açıklama yaptı. Vatandaşların yarın ülkemize getirileceği duyuruldu. Peki sağlık durumları nasıl ve karantina süreci nasıl işleyecek? İşte detaylar…

3 Türk vatandaşında semptom görülmedi

Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde 3 vatandaşta herhangi bir semptom ve hastalık bulgusuna rastlanmadığı bildirildi. Vatandaşların sağlık durumları yakından izleniyor ve uluslararası sağlık protokolleri titizlikle uygulanıyor.

Yarın Türkiye’ye getirilecekler

ÖNE ÇIKAN
Milyonlarca kişinin hesabına 9.888 TL yardım paraları yattı! 
Haber

Milyonlarca kişinin hesabına 9.888 TL yardım paraları yattı! 

Editor • 17 Haziran 2026

Haberi Oku →

Sağlık Bakanlığı, 3 vatandaşın 10 Mayıs 2026 tarihinde ülkemize getirileceğini açıkladı. Vatandaşların ülkeye ulaştıkları andan itibaren karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin Bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceği kaydedildi.

Karantina protokolü devreye girecek

Türkiye’ye getirilecek 3 vatandaş için özel sağlık protokolleri hazırlandı. Karantina sürecinde düzenli sağlık kontrolleri yapılacak ve olası bir risk durumunda gerekli tıbbi müdahale anında gerçekleştirilecek. Bakanlık, sürecin uluslararası standartlara uygun şekilde yönetildiğini vurguladı.

Son Dakika Haber kanalını takip edin

Anlık bildirimlerle hiçbir gelişmeyi kaçırmayın. Kanalımıza katılın!

Kanala Katıl